torsdag 6 maj 2010

Rädda vampyren,död eller levande!

Nej jag gillar inte twilight och allt som vad det nu heter med unga vampyrer som beter sig som tonåringar trots att dom levt i flera 100 år.För mig som haft vampyrer som ett stoooort intresse som yngre så stör detta mig något enormt. Tonårsvampyrer, glittrar i solen och kan dessutom ha sex i tid och otid, wtf?. En vampyr för mig är inte vara sig sexig eller ung. En vampyr för mig är erfaren på grund av ålder och faktiskt en ond varelse.Inget romantiskt bakom. Hollywood har förstört vampyrer för mig helt åt helvete. Som en facebook grupp jag är med i lyder.. In my days vampires sucked blood, not cock.
Och vart har den mer realistiska historien tagit vägen när det gäller mina gamla vampyrer? ja det finns faktiskt en realistisk historia bakom allt. Sjukdom (porfyri) med mer.. inget av detta nämns. Unga "sexiga" fucking vampyrer.
Hur lång tid tar det innan Hollywood helt gjort om Zombies till sextörstande monster i stället för the urge for human flesh? Ge det några år så är det nog klappat och klart. Sexiga zombies med blodiga blöta kläder som gör allt för att få sätta på någon, unga och späda är dom självklart med. Hmm... detta finns säkert redan inom Porrindustrin kom jag på. Där törstar dom antagligen efter något annat än kött dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar